piątek, 11 stycznia 2013

TUSAL 2013 - styczeń

hmmmm
Co tu mam rzec ! Naoglądałam się waszych tusal-owych słoiczków, oj naoglądałam . Patrzę na ten mój słoiczek i widzę, że muszę ciężko popracować, aby dorównał konkurencji hi hi hi.

Oto mój słoiczek:
to zdjęcie zrobiłam wcześniej - jest bez wstążeczki

M jak Magda oczywiście:-)


a to już dzisiaj - z zieloną wstążeczką
nawet bałwanek się najadł :-)

a tutaj troszeczkę niteczek.


Jako, że mój blog jest dość świeży (od sierpnia), jest to mój pierwszy słoiczek tusalowy - mam nadzieję ,że sprostam wymogom Cyber Julki ;-)

powodzenia i pozdrawiam serdecznie
                                                         Magda


Witam serdecznie w moich skromnych progach Paulinę , która gotuje pyszności , a także Jadzik i blasiuk .

15 komentarzy:

  1. Mój to narazie "golas" ale mam tak
    wiele pomysłów ,
    że nie wiem który wybrać :/
    No i powodzenia ja też dziś
    mam swój słoikowy
    debiut hihi ;)))
    pozDrawiaM i udanego weekendu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobiłaś słoiczek :)
    Ja również jestem debiutantem słoikowym :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieczko piękne i bardzo elegancko wygląda.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Twój słoiczek jest śliczny... i ile nieteczek się już w nim nagromadziło:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ozdoba słoiczka super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda w takim "ubranku" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny i umiesz robić takie cudne różyczki!!!!! nie chwaliłaś się;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie ozdobiłaś swój słoiczek :))
    Ja też debiutuję :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się te delikatne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. słoik przepiekny fadna tonacja ozdoby taka klasyczno róz i biel po prostu słodka, ja mojego jeszce nie skonczyłam przyozdabiac :((

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna ozdoba słoiczka , piekny haft !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta wypukłość tylko na środku była celowa? Fajnie się prezentuje. Cieszę się, że dzięki zabawie karteczkowej trafiłam na Twojego bloga ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście! to na igły, taki mały igielnik i ci powiem, że jest przydatny :)

      Usuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...