poniedziałek, 4 marca 2013

Być Kobietą 6

Jak zwykle spóźniona ;) Nie jest to zamierzone , ale wczoraj naprawdę nie miałam czasu.
W szóstym zadaniu mieliśmy poszukać wiosny :) Pójść na spacer itp.

Ja mam pod tym względem chody ;) - mieszkam na Sycylii. U mnie wiosna już zawitała, a gdyby ktoś zobaczył mnie jak przygotowuję dzisiaj grządki to by już nie miał wątpliwości :)

Faktem jest , że jestem padnięta, nawet pisać mi się za bardzo nie chce. I na złość jeszcze internet mi szwankuje.

Ok, przechodzimy do sprawozdania z mojej wycieczki :

 to jak się nie mylę - drzewko migdałowe
 tutaj zaś jakieś kwiatki niewiadomego pochodzenia :)
 a tu to częsty  widok - owce
tutaj zaraz spadną ze wzgórza ;)

widzicie jak zielono - u mnie już wiosna, chociaż w porównaniu z Catanią u mnie jest chłodniej (1100 m n.p.m. góry robią swoje)

Uwielbiam takie wycieczki na łonie natury :)
pozdrawiam wszystkich gorąco

8 komentarzy:

  1. Pięknie, a my musimy jeszcze poczekać na taką wiosenkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ tam pięknie...
    Uwielbiam takie widoki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie już też coraz więcej wiosny widać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci!U Ciebie wiosna u mnie zima.Brrrr.Widoki masz przepiękne!Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. eh to tak egzotycznie brzmi.. cudownie... do nas wiosna pomału, ale dociera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A u Nas dziś na północy Polski śniegu po pachy :O

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...