poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Wędrująca książka

Jak mówi tytuł posta, zawitała do mnie książeczka :).
Jakiś czas temu zapisałam się u Tiny na zabawę w wędrującą książkę ;). a oto ona:



Już się bałam ,że o mnie zapomniano, a tu niespodzianka
przyleciała z Irlandii do Włoch :)


 nie dość ,że ucieszyłam się z książki , to jeszcze w paczuszce znalazłam...
 trzy numery Haftów Polskich (pewnie poprzedniczce nie przypadły do gustu, ale ja na pewno zgarnę jeden nr , a resztę prześlę dalej Promykowi :))


aaaaaaaaaaa i jeszcze dwa Kreiniki , z których ogromnie się cieszę (srebrna i różowa), 
no i nie zabrakło cukierasów i herbatki owocowej:)

                                     

Dzięki serdeczne Agneta


Pozdrawiam i witam u siebie nowych obserwatorów :)
Danusię
Annę,
Ilonę
Fyszkę

12 komentarzy:

  1. Miala byc niespodzianka z ta ksiazka, wiec bardzo czekalam na wiadomosc badz posta :)
    a gazetki sliczne, tyle ze wlasnie te numery posiadam, wiec wyslalam dalej :)ciesze sie jesli kreinik przypadl do gustu bo lamalam glowe co tu wyslac :)
    POzdrawiam cieplutko,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myslalam, ze na pewno juz masz te numery. Pewnie , ze nici przypadly do gustu, tym bardziej , ze tutaj ich nie wiedzialam.
      Dzieki :)

      Usuń
  2. O, już się cieszę - i na książkę, i na gazetki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj , musze ja jeszcze przeczytac :)

      Usuń
    2. Ależ czytaj sobie spokojnie - zdaje się, że mamy miesiąc na przeczytanie?:)

      Usuń
  3. Świetny pomysł z tą wędrującą książką. Gazetek "zazdroszczę" bardzo;))Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wygląda ciekawie :)
    Bardzo fajne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja również mogłabym się dopisać do listy czytających wędrującą książkę. Jak i u kogo to się robi? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiiem czy mozesz sie zapisac. Zwroc sie do Tiny z haftytiny.blogspot.com
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. ojj ile pięknych gazetek!:D Miłego czytania!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się, że książka bez problemu przywędrowała, jednak poczta zagraniczna lepiej działa ;)))

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...