wtorek, 14 maja 2013

Maj

Ostatnio jakoś tak mniej haftuję. Winę za to ponosi seria "Strażnicy wieczności" - Ivy Alexandra. Polecam jeżeli ktoś lubi romanse paranormalne. Występują tam : wampiry, wilkołaki, czarownice , elfy , a nawet jeden gargulec. Przeczytałam jak na razie 7 części, nie wiem czy są jakieś następne . Muszę pobuszować na chomiku.
 a co do haftu ,to udało mi się skończyć (nie w terminie :( ) maj z salu Lizzie Kate. Nie ma czym się chwalić ;), ale oczywiście przedstawiam wam zdjęcia moich "wypocin" hihhihi


a tu cała piątka


Ostatnie miałam problemy z internetem , więc dopiero teraz mogę przeglądać wasze blogi. Witam serdecznie nowo - obserwujących. Mam nadzieję, że na dłużej się zatrzymacie :).
Nie spodziewałam się, aż tylu chętnych na moje candy :).
Pozdrawiam Was ogromnie 
                                            magdusiaa

10 komentarzy:

  1. Panelik kolorowy się zrobił :)), pewnie maj tak go ozdobił :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny maj. Fajny ten SAL Lizzie Kate. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie widzisz jak kręcę głową z niedowierzaniem, że coś tak ładnego można zrobić własnymi "ręcami" :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalendarz rośnie w siłę i pięknieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyglądają tak wszystkie razem

    OdpowiedzUsuń
  6. jak to nie ma czym się chwalić? super xxx !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kalendarz, ale ja się nie nadaję do takich terminowych robótek.
    Zawsze mi coś "ważniejszego" przeszkodzi.

    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...