poniedziałek, 13 stycznia 2014

Aniołki część 1

Nie mogłm się doczekać , chciałam wam pokazać co wybrałam na mój salowy obrazek z aniołkami.

Wzięłam do tego lnu , który pokazałam wam wcześniej ( permin of copenhagen  ecru) nici DMC 938. Jest to dość ciemny brąz, ale pasował lepiej niż czerwień, którą na początku wybrałam. Jako, że chciałam jak najszybciej rozocząć pracę nie zmieniałam lnu ( nie posiadam aktualnie na stanie naturalnego lnu). Na pewno pięknie by wyglądały aniołki na szarym tle wyszywane białą nitką, ale tak też będzie dobrze . Wystarczy dobrać odpowiednią ramkę :).
Dzięki waszym poradom zmieniłam zdanie, dziękuję serdecznie za udzieloną mi pomoc.


 
Nie wiem ,czy widać, ale to dopiero początek, a ja już będę musiała chyba pruć. Literkę "i" wyszyłam o jedną osnowę za daleko :( , ups. Nie chce mi się pruć, na razie poczekam i zobaczę, czy będzie razić mocno, jeżeli nie to tak zostawię. Prawdę powiedziawszy to nie jestem przyzwyczajona do lnu. Pierwsza praca, to choinka z salu ( jestem w połowie pracy:(  ) i tam robię co jedną osnowę, a tu robię co dwie nitki:). Człowiek musi się przyzwyczaić. 

Ok . To na tyle dzisiaj . 
Pozdrawiam Was serdecznie , dziękuję, że do mnie zaglądacie:D

                





11 komentarzy:

  1. Podziwiam za haftowanie na lnie, bo ja nie dałabym rady:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za dalszą część;) poczatek prezentuje się ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że się przyzwyczaisz.
    Ja już od bardzo długiego czasu nie chcę na kanwie haftować , bo na lnie efekt zwykle jest o wiele lepszy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie czerwone!;)) Nie słuchaj, brązowe też będą piękne. Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę śledzić kolejne xxx. Bardzo romantyczny wzór. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw kolorów, zapowiada się nieźle. Nie przejmuj się pomyłką, może w całości nie będzie widać. Tylko Ty będziesz wiedziała gdzie to jest, inni z czasem zapomną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten ciemny brąz wygląda ciekawie na lnie. Moim zdaniem nie powinnaś pruć. Poczekaj i sama osądzisz, czy pomyłka mocno razi w oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...