wtorek, 1 kwietnia 2014

Tusal

Zapomniałam całkowicie o moim słoiczku , tzn słoiczek widzę codziennie ;), ale pokazać go to już inna sprawa. Od dwóch dni widzę wasze słoiczki, a zdjęcie mojego słoiczka zrobiłam dopiero teraz :/.
Bez żadnych kwiatków wiosennych, czy zajaczków ,itp. , tylko sam słoiczek leżący na moim łóżku.

Coś tam przybywa:), pust to on nie jest.
Pozdrawiam Was serdecznie oraz dziękuję serdecznie za przemiłe komentarze w związku z moimi aniołkami :), ale teraz to już wracam do przerwanej lektury.
Pa


2 komentarze:

  1. bardzo dziękuję za umieszczenie banerka do candy-zabawy, jako że właśnie sprawdzone, los trafia do maszyny losującej :)
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...