sobota, 21 marca 2015

Roses of Provence

U mnie nowy haft na tamborku . Sprostuję , nowy haft w rękach :). Tamborka używam sporadycznie, jakoś nie lubię z nim pracować.
Już jakiś czas temu zakochałam się w "Roses of Provence " Nory Corbett Click



Szukałam wzoru w internecie i jakoś nie mogłam go znaleźć. Jak już znalazłam to schemat był słabo czytelny .
Jako , że inne prace były w toku nie spieszyłam się aż tak bardzo. 
U mnie jest tak, że wiele rzeczy mi się podoba, ale waham się za każdym razem, myślę sobie "nie dam rady" i tak za każdym razem odsuwam i odsuwam :(. 
Aż do pewnego dnia kiedy to przez przypadek trafiłam na FB -ku na Martę Salvatori. Organizowała ona sal właśnie z tą panią. Stwierdziłam , że to jest dobra okazja aby zacząć ten haft :).
Więc zrobiłam małe zakupy w Casa Cenina  :)


Resztę zamówiłam w Haftix-e. Czekam na przesyłkę . 

Jest to dość , jak dla mnie , absorbujący haft. Są w nim nawet koraliki mill hill, jak i nici kreinik. Nie mogę się doczekać efektu końcowego :)
Jak na razie nie ma wiele , ale już coś. 


Wyszywam go na aidzie marmurkowej :) , chciałam użyć do tego obrazu lnu, ale w moich zasobach miałam ciut za ciemny i stwierdziłam, że i tak wydałam dość pieniędzy na potrzebne do tego haftu rzeczy, że nie potrzeba mi więcej wydatków. Tym bardziej , że mam materiał :) 

Na początku wyszywałam bez podziałki na kwadraciki, ale jak zaczęłam pruć (czego nie znoszę) stwierdziłam , że podziałka musi być :)

Sal ma trwać 12 miesięcy. Mam nadzieję, że w marcu przyszłego roku będę mogła pochwalić się moją Panią :).

Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję za komentarze pod moim ostatnim postem. Zgadzam się z Wami wszystkimi. Jak do czegoś nie masz serca to tego nie rób.

12 komentarzy:

  1. Świetny sal, piękny wzór wyszywacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz, powinno się go ciekawie wyszywać. na pewno będę oglądała każde postępy w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haft jest piękny więc niecierpliwie czekam na kolejne odsłony
    wytrwałości życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę śledzić Twoje postępy nad tym pięknym haftem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór piękny. A co się tyczy tamborka to ja tez nie mogę sie jakoś przekonać. Pozdrawiam i zapraszam na www.darko.info.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że się zdecydowałaś na ten haft. Nie ma to jak spełnianie swoich hafciarskich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft! Życzę powodzenia w jego realizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft będzie przepiękny! Zawsze podobały mi się te wzory Nory Corbett, ale jakoś przerażają mnie koraliki. Trzymam kciuki, miłego haftowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoje hafty i podziwiam. Kiedyś sama tym się zajmowałam, teraz już nie mam cierpliwości. Tym bardziej moje słowa uznania.
    Zapraszam do siebie.
    www.worldbyholly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...