piątek, 10 lutego 2017

wiosenne candy u Kasi :)

Jest super zabawa u Kasi , na ktorą zapraszam :)



W ramach zabawy Kasia prosiła o odpowiedź na trzy pytania.
no to odpowiadam :

  - Na jakiej kanwie najchętniej wyszywasz?
najczesciej używam 16-tki i 18-tki, ale uwielbiam też len 32ct

    - Jaką muliną najchętniej?
wyszywam najczęściej  DMC, czasem ( sporadycznie) ariadnę

    - Jakimi technikami oprócz haftu się zajmujesz?
lubię szydełko, a i czasem jakąś kartkę popełnię :)

No to wszystko :). Jeszcze raz zapraszam serdecznie.

1 komentarz:

  1. A dla mnie to tajemnica, druty to pikuś przy Waszych problemach :). Magdusia, cudnie haftujesz a dla mnie to cud rękodzieła.
    Pozdrawiam http://domklary.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...