Witam i zapraszam

Potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...

piątek, 28 kwietnia 2017

Małe zakupy i TUSAL

Pobyt w Polsce był krótki, ale fajnie było zobaczyć stare kąty :). Dziwnie się czułam gdyż wyjazd był nie zaplanowany , więc polciałam sama z moim najmłodszym dziecięciem :).
Gdy wróciłam do domu po 10-cio dniowym "urlopie" musiałam się wziąść za pranie i sprzątanie:(. Mówię wam czwórka dzieciaków co chodzi do szkoły oraz mąż mogą nabrudzić sporo rzeczy , na szczęście dzieci sześć dni przesiedziały w domu, bo co to by było?! Przez trzy dni pralka chodziła nonstop ;). Teraz mnie czeka prasowanie, czego nie znoszę !!!
Ok , a co do zakupów. To zajrzałam sobie do haftix-u. Dla znajomych zakupiłam ok 100 mulinek ariadna, ja sama używam tylko DMC więc kilka i dla mnie kupiłam. Kanwa plastikowa, której jeszcze nie próbowałam i magnes w pasku. Mam nadzieję , że będzie trzymał .


A tu mój TUSAL-owy słoiczek. 


Nie przybyło za dużo :(.
Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję serdecznie za komentarze pod ostatnim postem.



12 komentarzy:

  1. Fajne zakupy :) Ja Ci powiem, że ja nie prasuję rzeczy po praniu, składam i pakuję do szafy - szkoda mi życia :P Prasuję konkretne ubranie przed jego założeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , no ja też wszystkiego nie prasuję, ale są rzeczy , które muszę :(.

      Usuń
  2. Fajnie, że mogłaś choć na trochę pobyć w Polsce:)...przy okazji zakupy - które zawsze cieszą:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grazie per la gradita visita e complimenti per il tuo blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakupy :) na pewno cos ciekawego z nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy, słoiczek nakarmiony, pranie zrobione! Idealnie! Niestety też nie lubię prasować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję fajnych zakupów. Takich nigdy dosyć.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy.. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham prasować jak Ty :D Fajne zakupki. Magnes na pasku bardzo przydatny. Można dzieciaczkom wyhaftować na plastku fajne rzeczy w formie magnesików na lodówkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )