Witam i zapraszam

Potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...

niedziela, 7 maja 2017

Coś nowego

Dzisiaj znowu ponarzekam ;). Jestem padnięta, nie mam na nic siły. Mój mały szkrabek ostatnio mi daje w kość. Wieczorem o dziesiątej padam na łóżko i zasypiam. Może to na zmianę pogody , czy coś w tym stylu , ale ostatnie nie daję rady. Nie mogę być wiecznie superwomen ;). 
Moja odskocznia od życia codziennego również poszła w odstawkę. Nie nadążam z salami, ani z wyzwaniami :(. Zawsze na kwiatowe wyzwania miałam gotowe prace jeszcze przed czasem , tym razem tylko zaczęłam , ale nie skończyłam bratków. Teraz Kasia wymyśliła sobie bez, a ja nie mogę nic znaleźć z poczciwym lilakiem :(. Zobaczymy. Muszę zacząć moje co miesięczne bombki, ale to już innego dnia. Teraz to bym się tylko położyła i spała. Może i tak zrobię.
Co do nowości, no tak . Ponarzekałam  , że nie mam na nic czasu, a tu nowość ;). Oto ona: 
Nowy ( tzn nowy dla mnie, bo wzór już nie jest taki nowy ) Renato Parolin. Zobaczyłam i musiałam zacząć .


Ma on wyglądać tak


Postaram się tym razem coś skończyć :)
Dziękuję, że jesteście i pozdrawiam Was serdecznie .



16 komentarzy:

  1. Ciekawy ten wzór. Trzymam kciuki za ukończenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Koło wzorów Renato Parolina nie można przejść obojętnie :) Tego wzoru jeszcze nie widziałam :) Trzymam kciuki żebyś szybko go skończyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda taka ze nic się nie chce. ...
    A piękny haft sobie wybrałaś. ...kawał pracy przed Tobą ale warto:-)
    Trzymam kciuki żeby dobrze Ci szło:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ja sama podziwiam dzieci za ich energię.. One nom stop maja a my dorośli przy nich padamy jak muchy..
    Życzę Tobie wytrwałości co do różnych prac i do tego hafciku.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwię, że "musiałaś" :). Ten wzór za mną też chodzi od jakiegoś czasu. I jest bardzo wysoko na mojej liście do wyhaftowania na wczoraj. Fakt, trochę pracy przed tobą, ale warto będzie się pomęczyć. Będę podglądać, zaglądać i dopingować. Pozdrawiam Małgosia http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. w końcu wracam by poszperać ... i podziękować za udział w moim poprzednim candy, oraz zaprosić na nowe :D w końcu jak świętować to świętować :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps: z zachwytem patrzę na koniec ... i czekam twojego :)

      Usuń
  7. Piękny wzór. Czekam na finał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Super wzorek u Ciebie na tamborku! Nie przejmuj się, nie można być superwoman codziennie, czasem trzeba po prostu dać sobie czas i już!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem trzeba wszystko odstawić na jakiś czas.. :) Wzór piękny, będzie ładny hafcik :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Może to wiosenne przesilenie. Życzę powrotu sił witalnych. Bardzo lubię Parolina i marzą mi się jego drzewa: Hallowennowe i Wielkanocne. A nowy hafcik to gigant! Dużo pracy przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzór przepiękny, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta byle jaka pogoda też się daje we znaki. Wzorek piękny, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wzór i śliczny kolorek. Powodzenia!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzór pracochłonny, trzymam kciuki za postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )