Witam i zapraszam

Potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...

czwartek, 1 czerwca 2017

Szydełkowo- TUSAL -owo

Dzisiaj , po tygodniu od nowiu pokażę Wam mój słoiczek ;). Mam nadzieję, że Hania mnie za to spóźnienie nie zdyskwalifikuje ;). Całkiem zapomniałam. 
Oto on
Słoneczko jeszcze świeci , więc postanowiłam troszeczkę przewietrzyć słoiczek   ;)

Cały czas coś się dzieje w domu , mam mało czasu na wyszywanie, ale coś tam sobie skubię.
Zaczęłam też robótkę na szydełku. Zachciało mi się zazdrostek, ale chyba zrobię serwetki do sypialni :). Zobaczymy. Na razie mam 7 elementów.


Nici znalezione u szwagierki( nie używa , więc się podzieliła), szydełko 0.85 :). I tak sobie dłubię wieczorami.
Dziękuję za wasze wizyty , do następnego postu :D.
Pozdrawiam serdecznie



7 komentarzy:

  1. Przyszłe zazdrostki lub serwetki zapowiadają się fajnie. Bardzo ciekawe i ładne te kwadraty.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny słoiczeka a za nim cudne widoki.. ;) A serwetka będzie cudna.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten widok sprawia, że w ogóle nie patrzyłam na słoik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz super widok z balkonu!!!!
    To, co się wije z kłębuszka, będzie piękne wkrótce.
    Pozdrawiam Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz widok :).

    Fajne zazdrostki będą albo serwetki :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwetka bardzo delikatna i gustowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )