piątek, 2 marca 2018

Wyniki candy

Tak na szybko. Wyniki mojego candy :)
Jako , że u mnie wciąż remonty , nie znalazłam czasu aby zrobić porządne losowanie (następnym razem ;p). Dlatego skorzystałam z generatora . Zgłosiło sie 27 osób ( kolejność wg zgłoszenia)


WYGRYWA!!!!!!!

nr
 22 

Musicie uwierzyć mi na słowo, ale nie wiedziałam jak mam tę tabelkę skopiować i wkleić do posta :(

a pod nr 22 znajduje sie

MARGOTKA


gratulacje!!!

Poproszę o adres  i uzbroić się w cierpliwość , w ciągu tygodnia powinna dojść paczuszka.

pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

10 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo!!! Już podaję adresik :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze raz! Już się pochwaliłam na swoim blogu :)))

      Usuń
  2. Gratulacje dla Margotki, a Tobie dziękuję za miłą zabawę :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję
    I zapraszam do siebie na rozdawajkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę, pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...